Besturen van Uitbestede Diensten met de

Handleiding Demand Management in actie

 Besturen van uitbestede diensten

 

Besturen van uitbestede diensten. Collega's geven aan dat ze enthousiast zijn over de methoden die wij op deze site aanreiken voor het verbeteren van Outsourcing resultaten en SSC (GR) resultaten.

Maar veel collega’s hebben moeite met de praktische vertaling. ‘Wat ik moet doen is wel duidelijk, Koos, maar hoe pak ik het aan?’

In deze handleiding ‘Besturen van Uitbestede Diensten’ geven we je daarop alle antwoorden.

 

Overzicht van deze Slagkracht

Deze handleiding voorziet je van een overzicht. Je kunt scrollen en verder lezen of een link hieronder aanklikken waarna je direct naar een relevant onderwerp gaat.

 

  1. Besturen van uitbestede diensten: Outsourcing, BPO, SSC, GR, andere resultaten halen

  2. Hoe de effectiviteit van routine hier in je nadeel werkt

  3. Besturen op resultaten, niet op inhoud: Hoe krijg je iedereen mee?

  4. Bijsturen in management meetings: wat gaat fout

  5. Hoe stuur je bij?

  6. Demand management in actie: 3 stappen die je gaan helpen

  7. Minder aandacht voor reviews

  8. Een praktisch hulpmiddel

  9. Het dashboard anders inzetten

  10. Nog een handig hulpmiddel

  11. Meetings voorbereiden

  12. De agenda van meetings met de leverancier

  13. Aan de slag, 3 stappen

  14. Beginnen

 

*** Bovenstaande linken werken niet? Activeer ze met de link hieronder ***

 

Klik hier om door te gaan

 


 

 

contactSlagkracht Outsourcing;dm opleiding

Consultancy, Opleidingen en Implementatie Service

voor Governance (Regie) en Demand Management

bij Outsourcing en SSC

 

Neem gerust vrijblijvend contact op voor meer informatie of bel even

 

 Slagkracht Outsourcing is een handelsnaam van Slagkracht Management