Callcenter aansturing na Outsourcing
Heb jij te maken met Callcenter aansturing na Outsourcing van bijvoorbeeld klantenservice of monteurs? Loop je er tegen aan dat alle issues die bij Outsourcing van traditionele stafdiensten optreden hier ook optreden?
En dat het bij callcenters en bij monteurs allemaal nog net iets complexer is?
Dat klopt.
Callcenter aansturing na een uitbesteding is aanmerkelijk complexer dan de aansturing van een reguliere Outsourcing
In deze gids lees je een praktijkvoorbeeld en wat er bij call center aansturing meer komt kijken dan bij traditionele Regie en demand Management. Klik hier voor toegang tot de gids callcenter aansturing.
Voor die complexiteit zijn 3 redenen:
Er treedt direct klantcontact op. Er is dus meer afbreukrisico.
Er zijn schijnbaar onvoorspelbare fluctuaties in de klantvraag en om het efficiƫnt te houden moet men daar op kunnen inspelen.
Er ligt meer druk op planning, ketenbesturing en Demand Management.
Het goede nieuws is dat wij van Slagkracht Management als eerste en enige in Nederland die speciale aspecten voor call center aansturing aanbieden in een opleiding.
Ons advies: volg eerst de tweedaagse training/opleiding in Sourcing Regie en Demand Management.
Voor meer informatie over de Opleiding volg je deze link
In vervolg op die training kunnen wij je in een halve dag de fine kneepjes van sturen op sterk fluctuerend werk leren. Tijdens de training kun met de trainer over de details overleggen. Je kunt ook NU via deze link rechtstreeks je vragen voorleggen.
Terug van callcenter aansturing na outsourcing naar Slagkracht Outsourcing Opleidingen