Stop NU de Grootste Ergernis van Gebruikers

die afhankelijk zijn van uitbesteed werk!

 

 

De grootste ergernis van gebruikers

 

Stop de grootste ergernis van gebruikers zoals die leeft in je gebruikersorganisatie. Onze missie van 2018 is om die ergernissen uit te bannen. En jij?

Als jij, net als Annechien, in een organisatie werkt waar flink onvrede over de dienstverlening van een uitbestede dienst leeft dan heb je nu de tools gevonden om die ergernissen kwijt te raken.

Tools, middelen en een tactiek waarmee je hierin succesvol kunt zijn. Wat in deze handleiding volgt is de aanpak die Annechien bij ons heeft geleerd en vervolgens heeft toegepast. We laten de aanpak zien en geven praktische voorbeelden. Annechien had daar veel succes mee.

 

Overzicht van deze Slagkracht handleiding

Deze handleiding voorziet je van een overzicht. Je kunt scrollen en verder lezen of een link hieronder aanklikken waarna je direct naar een relevant onderwerp gaat.

 

  1. Deze aanpak is niet voor iedereen geschikt! Wanneer werken deze tools het best?

  2. Hoe kun je de ergernissen van gebruikers in je voordeel aanwenden?

  3. Respect afdwingen is van belang om invloed te krijgen. Hoe doe je dat?

  4. Je achterban en de directie mobiliseren. Met deze aanpak lukt dat! 

  5. Hoe kun je humor gebruiken zelfs als je geen grappenmaker bent?

  6. Voorbeelden: 15 veel genoemde ergernissen van gebruikers

  7. Je klap op de vuurpijl. Je laatste stap, de leverancier gaat meewerken aan oplossingen

 

*** Bovenstaande linken werken niet? Activeer ze met de link hieronder ***

 

Klik hier om door te gaan

 


 

 

contactSlagkracht Management;dm opleiding

Consultancy, Opleidingen en Implementatie Service

voor Governance (Regie) en Demand Management

bij Outsourcing en SSC

 

Neem gerust vrijblijvend contact op voor meer informatie of bel even