management

Management

Management van uitbesteed werk in de 21e eeuw. De concurrentie verandert continu:

De kenmerken van concurrentie kun je verwerken in een outsourcing evaluatieproces.

 

Enkele hulpvragen hierbij zijn:

  1. Als jullie je zorgen maken over de kosten van bestaande business-processen kun je de benodigde procesverbeteringen dan beter Intern of Extern (via outsourcing) realiseren?

    De consultants van McKinsey hebben berekend dat de meeste organisaties tot 30% kostenbesparingen kunnen doorvoeren door grondige herziening van processen.

    De expertise van een outsourcingsleverancier kan jullie kunnen helpen dergelijke veranderingen eenvoudiger extern dan intern te realiseren.

  1. Hoe past outsourcing in de diverse scenario’s die jullie hebben uitgewerkt?

 

Bent je op zoek naar specifieke informatie en kun je die niet vinden of heb je een concrete vraag? Leg die dan hier vrijblijvend aan ons voor. Wij gaan graag op je vragen in.
-
Koos Overbeeke


 

 

Vertrouwen herstellen in outsourcing relaties.cat

 Deze methodiek, het 5 stappenplan leren kennen

 

 

 

  boze klant legt falende outsourcing bloot.cat

Boze klant legt falende outsourcing bloot

 

 

 

 

Overzicht van alle publicaties in deze categorie

 

 


 

 

Doe mee, sluit je aan

 

Koos Overbeeke

 

Hi, ik ben Koos Overbeeke, ik weet wat er aan scheelt in Outsourcing en SSC land en ik weet hoe je dat kunt repareren.

Wij bouwen vanuit Slagkracht aan een beweging van goed geïnformeerde collega's om het voor elkaar te krijgen.

 

 

 

 

Twintig keer per jaar een nieuwe Slagkracht gids met tools, tips en aanwijzingen voor een succesvolle Outsourcing praktijk.

 

Voornaam
Mailadres