persona's in outsourcing service
klok Leestijd is 1 minuten

 

 

 

 

 

 

Wat zijn Persona’s in Outsourcing Services

 

Wat zijn persona’s in Outsourcing Service?

Persona’s zijn op research gebaseerde archetypische representaties van:

  • Wie gebruikers zijn?

  • Wat willen zij/proberen zij te doen?

  • Welke doelen sturen hun gedrag?

  • Hoe denken ze over de dienstverlening?

  • Hoe nemen ze diensten af?

  • Waarom besluiten ze tot afname van een dienst?

  • Waar, op welke plaats nemen zij die dienst af?

  • Via welke hulp/communicatiemiddelen werken ze met de dienst?

Persona’s hebben niets te maken met profiling (zoals in Marketing) maar alles met gedrag voor, tijdens en na de service afname.

 

Meer informatie hierover vind je in de gids over Customer Journey Management

 

 

Terug van Persona’s in Outsourcing Service naar Relatiemanagement bij Outsourcing

 

 

 

 


Blijf op de hoogte. Word Insider!

Ruim 2000 collega's gebruiken de premium content die alleen voor Slagkracht Insiders beschikbaar is. Je kunt je hier bij hen aansluiten.


 

inzetbaar

Invalid Input